حسین چرخابی سرمربی فولاد نطنز

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران با واگذاری امتیاز تیم فوتبال سپاهان نوین به مجتمع کارخانجات فولاد نطنز اصفهان کادر فنی و سرپرست این تیم با نام جدید فولاد نطنز اصفهان معرفی شدند.
با اینکه طی قراردادی اداره تیم جهت حضور در رقابت های دسته اول باشگاه های کشور به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان سپرده شد در جلسه ای که در دفتر محمدرضا ساکت با حضور نماینده مجتمع کارخانجات فولاد نطنز برگزار شد کادر فنی این تیم سپاهان نوین که از این پس با نام فولاد نطنز اصفهان در رقابت ها حاضر می شود معرفی شدند .
به این ترتیب حسین چرخابی به عنوان سرمربی و عباس سروری، علی لسان فولادی و عبدالرضا ناظم به عنوان مربیان و حمید ولی وند به عنوان سرپرست، هدایت فولاد نطنز اصفهان را برای حضور در رقابت های فصل جدید فوتبال جام آزادگان بر عهده دارند.
سپاهان نوین دو فصل پیش با هدایت حسین چرخابی به مسابقات لیگ برتر صعود کرد ولی امتیاز لیگ برتری این تیم توسط مسئولان سپاهان به فروش رسید.

چرخابي :
سپاهان نوين يا فولاد نطنز فرقي ندارد
سرمربي تيم اصفهاني كه هميشه به كمك تيم‌هاي آمده و مقطعي در تيم سپاهان اصفهان و سپاهان نوين كاركرده گفت: سپاهان نوين يا فولاد نطنز فرقي ندارد .

حسين چرخابي، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: من در هر شرايطي براي مردم اصفهان و تيم‌هاي اين شهر آماده خدمت هستم و هيچ شرطي ندارم.
وي افزود: به هر حال تصميم گرفته شد كه تيم سپاهان نوين به فولاد نطنز اصفهان واگذار شود.
چرخابي تصريح كرد: من دستياران خود را به باشگاه اعلام كردم واميدوارم كه ما راحمايت كنند .
وي در پايان خاطرنشان كرد: من امسال حميد ولي وند را به عنوان سرپرست، عباس سروري و علي لسان فولادي و عبدالرضا ناظم را به عنوان مربي براي ليگ دسته اول انتخاب كردم اميدوارم اين تيم باحمايت مسئولان به ليگ برتر بيايد.

همچنین ببینید

چرخابي: از این هفته بازیهای ما در ورزشگاه نطنز برگزار می شود

تيم فوتبال فولاد نطنز روز جمعه مقابل ملوان بندر انزلي باخت تا از حضور در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *