چرخابی: جدايی فولاد نطنز از باشگاه سپاهان به مسائل حاشيه اي مربوط نيست

تيم فوتبال فولاد نطنز كه قرار بود به مدت يكسال تحت نظر باشگاه فولاد مباركه سپاهان اداره شود از اين باشگاه جدا شد اما سرمربي اين تيم جدا شدن تيم فوتبال فولاد نطنز از باشگاه سپاهان را به مسائل حاشيه اي مربوط نمي داند.

حسين چرخابي روز چهارشنبه در گفت وگو با ايرنا، افزود: باشگاه سپاهان آنگونه كه بايد براي تيم فوتبال فولاد نطنز دلسوزي و توجه نمي كرد و همين عامل باعث شد تا مسوولان تيم ترجيح بدهند اداره تيم را به صورت مستقل در اختيار بگيرند.

تيم فولاد نطنز با خريد امتياز تيم سپاهان نوين در ليگ دسته اول باشگاههاي كشور شركت كرد و براساس قرارداد منعقده بين دو باشگاه مقرر شده بود به مدت يكسال باشگاه سپاهان اداره امور تيم فولاد نطنز را عهده دار شود.

چرخابي افزود: چنانچه مسائل ديگري باعث شده تا مسوولان فولاد نطنز برخلاف قرارداد منعقده با باشگاه سپاهان ، خود اداره امور تيم فوتبال فولاد نطنز را بر عهده بگيرند از آن بي خبرم.
تيم فوتبال فولادنطنز كه براساس قرارداد منعقد شده با باشگاه سپاهان قرار بود از امكانات ورزشگاه اختصاصي سپاهان ( صفاييه مباركه ) استفاده كند ، ديدارهاي آتي خود را در ورزشگاه شهيد منصوري نطنز برگزارخواهد كرد.

سرمربي تيم فوتبال فولاد نطنز در اين باره گفت: در ديدار قبلي تماشاگران زيادي براي حمايت ما از نطنز به اصفهان آمدند و به نظرم برگزاري ديدارهاي اين تيم در نطنز به نفع ماست.
وي اظهارداشت: شايد يكي از دلايلي كه باعث جدايي فولاد نطنز از سپاهان شد همين موضوع باشد، زيرا فرماندار نطنز هم از مسوولان تيم خواسته بود تا مديريت تيم را به صورت مستقل زير نظر بگيرند.

چرخابي اظهارداشت: در هفته سه جلسه در اصفهان و دو جلسه در نطنز تمرين مي كنيم و ديدارهاي خانگي را نيز در ورزشگاه شهيد منوچهري نطنز با حضور تماشاگران نطنزي برگزار مي كنيم .

سرمربي تيم فولاد نطنز درباره وضعيت اين تيم نيز گفت: وضعيت بدي نداريم اما درهفته هاي گذشته به دليل مصدوميت چند بازيكن ، با كمبود نيرو مواجه شديم كه اميدواريم اين مشكل با آماده شدن بازيكنان مصدوميت برطرف شود.

وي افزود: تيم ما هم اكنون با 5 امتياز و يك بازي كمتر نسبت به ساير تيم ها در رده يازدهم گروه نخست ليگ دسته اول باشگاههاي كشور قرار دارد در حاليكه تيم اول با 11 امتياز و يك بازي بيشتر در صدر قرار گرفته است.

چرخابي اظهارداشت : در صورتيكه بتوانيم در بازي عقب افتاده پيروز شويم نسبت به تيم صدرنشين سه امتياز كمتر داريم و اميدواري ما براي صعود از اين مرحله افزايش مي يابد.

***

جدیدترین اخبار تیم فولاد نطنز را از وبسایت ورزش نطنز پیگیری کنید:

www.NatanzSport.ir

همچنین ببینید

به اندازه ملوان به پيروزي خوش‌بين هستيم

چرخابي: به اندازه ملوان به پيروزي خوش‌بين هستيم دسته ‌يكي‌ها حريفان قدرتمندي براي ليگ‌ برتري‌ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *