به خاطر مردم نطنز با سپاهانی ها فسخ قرارداد کردیم

img_3145
بهرامی مدیرعامل فولاد نطنز گفت: به خاطر مردم نطنز و دوستداران فوتبال این شهرستان تصمیم به فسخ قرارداد با باشگاه سپاهان برای اداره امور تیم فولاد نطنز گرفتیم و از این پس دیدارهای خانگی تیم در این شهرستان برگزار خواهد شد.

علیرضا بهرامی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: امتیاز تیم سپاهان نوین را از باشگاه فولاد مبارکه خریداری کردیم و چون تجربه مدیریت تیم های ورزشی را نداشتیم ترجیح داده شد که به مدت یکسال باشگاه سپاهان اداره امور تیم فوتبال ما را عهده دار شود.

وی با بیان اینکه تیم فولاد نطنز در این شهرستان تماشاگران زیادی دارد، افزود: به دلیل برگزاری دیدارها در اصفهان، تیم از حمایت تماشاگر برخوردار نبود.

مدیرعامل فولاد نطنز افزود: ورزشگاه ‘شهید منوچهری’ نطنز با همکاری اداره کل تربیت بدنی استان برای برگزاری دیدارهای خانگی تیم فولاد نطنز بازسازی و تجهیز شده است.

بهرامی با اشاره به اینکه هنوز با باشگاه سپاهان تسویه حساب نکرده ایم ، گفت‌: دراین مورد مکاتبات لازم انجام شده و ظرف چند روز آینده با باشگاه سپاهان تسویه حساب می کنیم.

وی ایجاد هرگونه مسائل حاشیه ای برای اتخاذ این تصمیم را رد کرد و گفت: تصمیم جدایی تیم فوتبال فولاد نطنز از باشگاه سپاهان تنها به درخواست مردم و فوتبال دوستان شهرستان نطنز اتخاذ شده است.

***

جدیدترین اخبار تیم فولاد نطنز را از وبسایت ورزش نطنز پیگیری کنید:

www.NatanzSport.ir

همچنین ببینید

به اندازه ملوان به پيروزي خوش‌بين هستيم

چرخابي: به اندازه ملوان به پيروزي خوش‌بين هستيم دسته ‌يكي‌ها حريفان قدرتمندي براي ليگ‌ برتري‌ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *