نطق فیروزی نماینده شهرستان نطنز در مجلس

محمد فیروزی نماینده شهرستان نطنز و بادرود و بخش قمصر ساعت ۱۰:۳۰ امروز در مجلس شورای اسلامی به سخنرانی پرداخت.

j2354_13920520120724743967

متن سخنرانی آقای فیروزی: 

با تقدیم صمیمانه ترین محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم ،امام زمان و روح پر فتوح امام خمینی و شهدای ایران و درود و صلوات بر مقام معظم رهبری .

هفته دفاع مقدس و یاد شهدا و امام راحل و رزمندگان اسلام را گرامی میدارم .

همچنین آغاز بهار علم و دانش را بر دانش اموزان و دانشجویان و اساتید تبریک عرض مینمایم .

همچنین ایشان از تمامی مردمان شهرهای نطنز ،بادرود ،قمصر ،خالداباد ،طرقرود ،روستاهای ده اباد ،اریسمان ،فمی،متین اباد ،عباس اباد ،سراسیاب ،الزگ ،کلوخ، حسین اباد ،مسلم اباد ، قهرود ،و شهر جوشقان و کامو به واسطه برگزیدن ایشان به عنوان نماینده خود در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کردند .

ایشان گفتند با توجه به اینکه شعار دکتر روحانی شعار اعتدال و امید و پیشرفتمیباشد خاطر نشان کردند که امیدوارم مسئولین با توجه به این شعار در رفع مشکلات مردم گام بردارند و فشار اقتصادی را بر مردم کم کنند .

ایشان همچنین به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه علمی اشاره نموده و گفتند توسعه علمی در پناه محیط اموزش و پرورش میباشد .ایشان همچنین بیان کردند که متاسفانه شان معلمان انچنان که بایستی مورد توجه قرار میگرفت قرار نگرفته است .

در ضمن ایشان از جناب دکتر روحانی به خاطر موفقیت هایشان در سفر اخیر به امریکا تقدیر نمودند .

رحمانی فضلی : ضمن تشکر از ایشان برای انتخاب اقای زرگرپور به عنوان استانداراصفهان از ایشان خواست تا اقدام عاجل نسبت به ازادی اتباع خارجی در شهرستان نطنز و استقرار سریع شهرداری جوشقان و کامو و همچنین اضافه شدنبادرود به لیست مناطق محروم را خواستار شد .

هاشمی :شهرستان نطنز و بادرود با وجود دو بیمارستان از پزشک متخصص بی بهرهاست .و درمانگاههای حوزه انتخابیه اینجانب از امکانات کمی برخوردارند . بیمارستانها از اتاق عمل برخوردار نیستند و باعث مشکلاتی برای مردم شده است .همچنین استقرار اورژانس جاده ای جوینان و کامو را خواستار شدند .

ایشان تبدیل درمانگاه شهر طرق و کامو به درمانگاه شبانه روزی و استقرار معاونت پرستاری در وزارت بهداشت برای رفاه حال پرستاران را خواستار شدند.

حجتی :ایشان ضمن فرارسیدن کشت پاییزه در شهرستان از وزیر خواستند تا به کشاورزان کمک های مادی داشته و به حال خود رها نکنند .

در ضمن با توجه به اینکه حوزه انتخابیه را دارای میوه هایی همچون گلابی نطنز و انارنادری بادرود و زعفران طرق و گل محمدی قمصر دانستند از دولت خواستند تا دست دلالان را کوتاه کرده و به داد کشاورزان برسند .

همچنین تقاضای ساخت اتاق کارگری برای کشاورزان و دادن انشعابات گاز و برق و اب را برای کشاورزان خواستار شدند .

نجفی : با توجه به اینکه شهرستان دارای میراث فرهنگی زیادی است مثل روستای ابیانه که در حال خراب شدن میباشد و همچنین اختصاص اعتبار برای سایت اناربادرود و سایت اریسمان و مسجد جامع نطنز و همچنین ثبت جهانی گل و گلاب قمصر و اعتبار جهت کارگاه چینی عبادی نطنز که در حال نابودی است را خواستار شد .

چیت چیان : چرا با وجود اعتبار هنوز آب زاینده رود به شهرستان انتقال نیافته است .چرا تعرفه گرمسیری برای بخش امام زاده در قبوض برق انجام نمیگیرد .همچنین تسریع در برق رسانی به شهرک وحدت جوشقان و کامو را خواستار شدند .  

جنتی : با توجه به اینکه حوزه انتخابیه اینجانب دارای بیش از ۴۰ امامزاده از جمله آقاعلی عباس و شاه سلطان حسین میباشد دارای زیر ساخت فرهنگی نمیباشند و. نیاز به اعتبار دارند .

سردار احمدی مقدم :  شما برای ارتقای کلانتری بادرود و ایجاد تعیین پست برایکلانتری خالد اباد تشکر مینمایم .

آخوندی : از شما میخواهم تا برای یک بار از جاده مرگ بادرود کاشان عبور کنید زیرا سالانه خیلی ها را به کام مرگ میکشاند و خانواده های زیادی را داغدار میکند تا شاید احساسی در شما بوجود اید و این مشکل برطرف گردد.

واعظی : از شما رفع مشکل انتن دهی خطوط تلفن ثابت و همراه را در قمصر ومتیناباد خواستارم .همچنین برطرف کردن مشکل تلفن شهرک ازادگان بادرود و اینترنت شهر جوشقان و کامو را از شما میطلبم .

نعمت زاده : کارخانجات بادرود و نطنز با توجه به نبود مواد اولیه دچار مشکل شده و اقدام به اخراج کارگران خود نموده اند که خواهان کمک های شما هستم . همچنین اقدام برای زیرساخت های شهرک صنعتی بادرود و برخورد با معادن خلاف که با برداشت بیش حد از کوهها چهره شهر را خراب کرده اند به خصوص در کامو و اوره و طرق .

ایشان در پایان از تمامی مدیران و معاونان دولت دهم و مدیران استان و شهرستان و همچنین نمایندگان سابق و تمامی عزیزانی که در کمک به حوزه انتخابیه اینجانب کمک کرده اند تقدیر و تشکر نمود .

به امید ایرانی آبادتر ،انرژی هسته ای حق مسلم ماست 

 

همچنین ببینید

بازدید دکتر صفاری نطنزی نماینده منتخب از نسران و اسپیدان

دکتر صفاری نماینده منتخب شهرستان نطنز از روستاهای نسران و اسپیدان بازدید نموده و با …

یک نظر

  1. سلام … با تشکر از حسن نیت شما … وبسایت نسران در لینک های نطنز آنلاین قرار گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *