دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی نطنز با روحانی اعزام به روستای نسران

حجت الاسلام سمیع الله مردان رئیس اداره تبلیغات اسلامی نطنز با روحانی اعزامی به روستای نسران دیدار کرد.

139005053111

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نطنز ۲۸ تیرماه از فعالیت حجت الاسلام سلطانی روحانی اعزام به روستای نسران بازدید نمود.

در این دیدار حجت الاسلام سلطانی گزارشی از برنامه های تبلیغی انجام شده ارائه داد و اظهار داشت: برنامه ریزی برای برنامه های اوقات فراغت جوانان این روستا از مهمترین اقدامات صورت گرفته بوده است که موفق شدیم سه کلاس برای سنین مختلف تشکیل دهیم و در این کلاس ها بر اساس کتب ره توشه به تبیین مفاهیم و اعتقادات دینی برای نوجوانان و جوانان پرداخته شده است.

وی افزود: در این کلاسها همچنین برنامه اردویی کوتاه مدت، برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز برگزار شده و برنامه های تبلیغی همچون اقامه نماز جماعت، برگزاری جلسات تفسیر و سخنرانی های عمومی نیز در مسجد روستا نیز به صورت مستمر انجام می شود.

در پایان این دیدار حجت الاسلام مردان ضمن تشکر از فعالیت های تبلیغی وی اظهار داشت: قطعا اثرگذارترین مجموعه در برنامه های مذهبی و فرهنگی روحانیت است و با حضور روحانی در یک منطقه شاهد آسیب های فرهنگی و اجتماعی کمتر و در نهایت ایجاد نشاط معنوی و استحکام بنیه اعتقادی مردم می باشیم.

همچنین ببینید

بازدید دکتر صفاری نطنزی نماینده منتخب از نسران و اسپیدان

دکتر صفاری نماینده منتخب شهرستان نطنز از روستاهای نسران و اسپیدان بازدید نموده و با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *