سند چشم انداز ۱۴۰۴ نطنز درحال تدوین است

فرماندارنطنز گفت: سند چشم اندازپیشرفت الگویی اسلامی ایران ۱۴۰۴ این شهرستان در حال تدوین بوده و درآینده نزدیک مراحل تدوین آن به پایان می رسد.images

‘مهدی سلیمانی’، روزدوشنبه دردیداربا کارکنان ایرنا، اظهارداشت: اقدامات بسیاری برای توسعه و پیشرفت این شهرستان درزمینه های مختلف انجام شده اما به علت مدون نبودن سند چشم انداز، نه تنها افق و آینده فعالیتها و برنامه های دردستورکار مشخص نبوده و پیامدهای انجام این فعالیتها نیز نیم توانست مورد ارزیابی کارشناسی قرار گیرد.

وی افزود: به همین منظور فرمانداری با ایجادکارگروهی به همین نام با برگزاری نشست های متعدد با همه مسوولان دستگاه های اجرایی تلاش شده است تمام اقدامات خود را درمسیر پیشرفت و توسعه شهرستان تنظیم و پیگیری کنند.

فرماندار نطنز همچنین،‌ با اشاره به اینکه این شهرستان دارای پتاسیل بسیار بالایی در زمینه گردشگری را دارد، اظهارداشت:‌ شهرستان نطنز دارای۱۰درصد ظرفیت گردشگری استان اصفهان دارا است.

سلیمانی، خاطرنشان کرد: به همین منظور لازم است تا برای حفظ این موقعیت و فراهم کردن زمینه های بهره برداری بیشتر و مناسب تر از قابلیت ها و استعدادهای گردشگری این شهرستان، این مساله در سند چشم انداز پیشرفت الگویی اسلامی ایرانی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

همچنین ببینید

قلعه ده آباد

پس از مطلب قلعه کرشاهی باز هم مطلبی زیبا و گزارش تصویری فوق العاده از …

یک نظر

  1. ولی چه فایده ای داره ! کی به این چیزا اهمیت میده. اگه راست میگن همین میراث قدیمو حفظ کنن و بهش برسن بقیه کارا پیشکش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *