چرخابی:در اين آب و هوا تخم مرغ خام پخته می‌شود

چرخابي با انتقاد از زمان بازي و شرايط ورزشگاه تختي:در اين آب و هوا تخم مرغ خام پخته مي‌شود

سرمربي تيم فولاد نطنز اصفهان گفت، نه شهرداري بندرعباس که رو به رو شدن با هوايي که اختلاف دمايش با اصفهان به پانزده درجه مي رسيد، مهمترين عامل در واگذاري نتيجه بود.

حسين چرخابي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) – منطقه خليج فارس، پس از شكست چهار بر سه تيمش در هفته سوم جام آزادگان، عنوان كرد: از قبل مي دانستيم که گرماي هواي شهر بندرعباس کار را براي بازي بازيکنانم دشوار خواهد کرد و به همين دليل تمرين هاي خود را در طول هفته گذشته در ظهر برگزار مي کرديم اما، بازهم نتوانستيم در برابر اين آب و هواي نامناسب مقاومتي از خود نشان دهيم.

وي با انتقاد از شرايط رختکن ورزشگاه تختي بندرعباس، گفت: قانون فوتبال مي گويد، اگر تيمي توان خود را از دست داد، نتيجه را نيز واگذار خواهد کرد. در بين دو نيمه زماني که بازيکنان در رختکن – البته واژه دخمه در مورد آن بيشتر صدق مي کند – حاضر بودند، ديگر نايي براي ادامه بازي نداشتند و در همانجا راضي به واگذاري نتيجه به تيم شهرداري بودند اما، تنها به احترام تماشاگران وارد زمين شدند.

سرمربي تيم فولاد نطنز اصفهان با انتقاد از زمان برگزاري اين مسابقه، اظهار کرد: در تمامي شهرهاي جنوبي از جمله اهواز و بوشهر مسابقات از ساعت 17 به بعد برگزار مي شود که شرايط جوي مناسب است اما در بندرعباس بازي در ساعتي برگزار شد که تخم مرغ خام در اين آب و هوا پخته مي شود!

چرخابي تصريح کرد: البته شرايط آب و هوايي موجود در اصفهان نيز براي بازيکنان تيم شهرداري در بازي برگشت مشکل ساز خواهد شد و مطمئن باشيد که در آن بازي نيز آن‌ها شرايط جوي را عاملي براي شکست احتمالي خود اعلام مي کنند.

وي در مورد عملکرد تيم شهرداري در اين مسابقه، عنوان کرد: بازي نسبتا خوبي را از تيم شهرداري شاهد بودم اما بايد توجه داشت که در چه شرايطي موفق به شکست ما شدند. در اين بازي تنها به اشتباه هاي خودي و نداشتن توان در نيمه دوم باختيم وگرنه تيم فولاد نطنز شايسته پيروزي در اين مسابقه بود.

سرمربي تيم فولاد نطنز اصفهان در پايان تيم خود را شايسته حضور در ليگ برتر دانست و خاطرنشان کرد: تنها با هدف صعود به ليگ برتر در اين مسابقات شرکت مي کنيم و مطمئن باشيد که در پايان فصل يکي از سهميه هاي حضور در ليگ برتر خواهيم بود.

همچنین ببینید

چرخابي: از این هفته بازیهای ما در ورزشگاه نطنز برگزار می شود

تيم فوتبال فولاد نطنز روز جمعه مقابل ملوان بندر انزلي باخت تا از حضور در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *