می خواهیم شگفتی ساز جام حذفی باقی بمانیم

حسین چرخابی: هم از بازی بچه ها راضی ام هم از نتیجه

خبرگزاری ایمنا: تیم حسین چرخابی بالاخره در هفته پنجم رقابتهای لیگ دسته اول اولین پیروزی خود را به دست آورد تا چرخابی این بار هم از نحوه بازی شاگردانش راضی باشد و هم از نتیجه.

حسین چرخابی در ارتباط با دیدار روز گذشته فولاد نطنز مقابل تربیت یزد به ایمنا گفت: خوشبختانه در مورد این دیدار تنها از بازی بچه ها راضی نیستم و برد هم برای من راضی کننده است.

طبق معمول در این دیدار فرصتهای زیادی از دست دادیم ولی بسیار خوشحالم که بالاخره توانستیم اولین برد خود را با دو گل شجاعی و علی محمدی کسب کنیم.

متاسفانه ما در غیاب 4 بازیکن اصلی مقابل تیم یزدی صف آرایی کردیم و از علی محمدی مصدوم هم تنها توانستیم 10 دقیقه بازی بگیریم.

چرخابی اضافه کرد: خوشبختانه با کسب این پیروزی به جدول رده بندی بازگشتیم و رسید به رده های بالا جدول اصلاً کار سختی نیست چون در حال حاضر تیم صدرنشین گروه ما تنها 9 امتیاز دارد.

چرخابی در پایان راجع به دیدار روز جمعه جام حذفی مقابل ملوان هم اظهار داشت: روز پنجشنبه راهی انزلی می شویم تا روز جمعه به مصاف ملوان ببریم. فکر می کنم برای اینکه بتوانیم شگفتی ساز جام حذفی باقی بمانیم بایستی در انزلی هم ملوان را با شکست روبرو کنیم و برای این بازی هم برنامه ویژه داریم.

همچنین ببینید

چرخابي: از این هفته بازیهای ما در ورزشگاه نطنز برگزار می شود

تيم فوتبال فولاد نطنز روز جمعه مقابل ملوان بندر انزلي باخت تا از حضور در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *