جام حذفی جام شگفتی‌ هاست و نام ما شگفتی ساز است

مصطفی شجاعی، مهاجم فولاد نطنز که در حال حاضر در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد، به یکی از زهردارترین مهاجم دسته اولی تبدیل شده است.

مصطفی شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به شرایط تیم و وضعیت فولاد نطنز گفت: در ابتدای فصل بدشانسی آوردیم و جواد ماهری، محمود ابراهیمی و سعید جعفری را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و به این دلیل ارنج تیم به هم ریخت، ضمن اینکه بازیکنان تیم ملی امید نمی‌توانستند ما را به خوبی همراهی کنند و به همین دلیل نتوانستیم به خوبی درخشش داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پیروزی مقابل تربیت یزد باعث افزایش انگیزه بازیکنان ما شد، تصریح کرد: اگر بازیکنان تیم اراده کنند که پیروزی را ازآن خود کنیم، می‌توانیم به پیروزی برسیم و در این مسابقه هم هدف ما تنها پیروزی بود که به این مهم دست یافتیم.

مهاجم تیم فولاد نطنز در مورد گل امیدیان در بازی با شهرداری بندرعباس بیان داشت: در بازی مقابل شهرداری بندرعباس 1 گل از 3 گل را جلال به ثمر رساند اما خبرنگاران به اشتباه این گل را به نام من ثبت کردند.

وی به بازی روز جمعه تیمش مقابل ملوان بندرانزلی اشاره کرد و ادامه داد: تیم انزلی بازی فیزیکی را در دستور کار خود دارد و چند بازیکن ملی‌پوش دارد اما معتقدم که جام حذفی جام شگفتی‌هاست و همه تیم‌ها برای رسیدن به قهرمانی در این جام بازی می کنند. به نظر من تیم ملوان نباید ما را دست کم بگیرد چرا که ما تیم بزرگی هستیم که برای موفقیت هر کاری انجام می دهیم.

شجاعی گفت: سال گذشته فقط چند تیم برای رسیدن به قهرمانی مسابقات جام حذفی سرمایه‌گذاری کرده بودند اما امسال همه تیم‌ها خوب کار می‌کنند؛ بازیکنان ما به امید قهرمانی دور هم جمع می‌شوند و مطمئن باشید در هفته‌های آینده صدر جدول را در اختیار می گیریم.

همچنین ببینید

چرخابي: از این هفته بازیهای ما در ورزشگاه نطنز برگزار می شود

تيم فوتبال فولاد نطنز روز جمعه مقابل ملوان بندر انزلي باخت تا از حضور در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *