فولاد نطنز اولین شکستش در رقابتهای این فصل را تجربه کرد

چرخابی: نیمه دوم نمی توانستیم راه برویم
فولاد نطنز اولین شکستش در رقابتهای این فصل را تجربه کرد و روز گذشته در هفته سوم رقابتهای دسته اول مقابل شهرداری بندرعباس بازی را باخت.
حسین چرخابی در ارتباط با این بازی به ایمنا گفت: در شرایطی که در نیمه اول سه گل به تیم شهرداری زدیم متاسفانه در نیمه دوم همه چیز را به حریف واگذار کردیم تا یک شکست تلخ را در کارنامه خود ثبت کنیم.
چرخابی اضافه کرد: دیروز بازی را خوب شروع کردیم و در همان نیمه اول 3 گل زدیم و 4 موقعیت طلایی را هدر دادیم. متاسفانه از زمانی که علی محمدی مصدوم شد و بچه های ما از لحاظ بدنی و تنفسی کم آوردند نتوانستیم افت شدیدی کردیم و نتوانستیم مقاومت کنیم. در نیمه دوم بازی برخلاف پیش بینی ها هوا بسیار شرجی شد و وضعیتی پیش آمد که بچه ها توان راه رفتن در زمین نداشتند.
در مجموع باید بگویم در هر شرایطی کادر فنی مقصر اول شکست است و من هم این باخت را به گردن می گیرم.
چرخابی که تیمش در خط حمله فوق العاده قوی و در خط دفاع عملکرد ضعیفی از خود نشان می دهد در این ارتباط اظهار داشت: بله متاسفانه در شرایط فعلی تیم ما از معضلات دفاعی رنج می برد و ما درصدد رفع این مشکل هستیم. البته باید بگویم مصدومیت حق شناس به تازگی برطرف شده و طلبه را هم شب مسابقه به ما داده اند. با این وضعیت نمی شود بهتر از این کار کرد.
چرخابی در پایان ادامه داد: شما شک نکنید که فولاد نطنز به زودی در دسته اول نیز همچون جام حذفی نتایج درخشانی خواهد گرفت اما با توجه به نزدیکی تیمها در فصل جاری فکر می کنم تیمهای صعود کننده از هر گروه با سقف امتیاز حداکثر 50 معرفی شوند.

همچنین ببینید

چرخابي: از این هفته بازیهای ما در ورزشگاه نطنز برگزار می شود

تيم فوتبال فولاد نطنز روز جمعه مقابل ملوان بندر انزلي باخت تا از حضور در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *