به اندازه ملوان به پيروزي خوش‌بين هستيم

چرخابي:
به اندازه ملوان به پيروزي خوش‌بين هستيم
دسته ‌يكي‌ها حريفان قدرتمندي براي ليگ‌ برتري‌ها هستند

حسين چرخابي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم فوتبال فولاد نطنز را حريف جدي براي ملوان در بازي جمعه مرحله يك‌هشتم نهايي جام حذفي دانست و گفت: همانقدر كه ملوان براي موفقيت در اين بازي شانس دارد، فولاد هم شانس دارد. ما به اندازه مربيان تيم‌هاي ملوان نسبت به موفقيت خوش‌بين هستيم. فولاد تيم ليگ برتري نفت تهران را در مرحله قبلي شكست داده كه از اين لحاظ، تجربه مصاف و غلبه بر اين تيم‌ها را دارد.

وي افزود: ما احترام خاصي براي تيم ملوان و هوادارانش قايل هستيم؛ ملوان يكي از تيم‌هاي اصيل فوتبال ماست؛ من هم هميشه تيم‌هاي اصيل را دوست داشته‌ام. اين تيم مثل سال‌هاي دور خود از قدرت بالايي برخوردار است. همانطور كه مي‌گوييم شير هميشه شير است، ملوان هم براي ما هميشه همان ملوان قدرت‌مند سال‌هاي دور است. اين تيم را در مقطع فعلي كاملا آناليز كرده‌ايم و با برنامه كامل به مصاف آنها در انزلي خواهيم رفت.

چرخابي درباره تيم فولاد نطنز گفت: فولاد در بازي‌هاي قبلي ثابت كرده كه روز به روز فوتبال بهتري را ارايه مي‌كند. نتايج گذشته ما مويد اين صحبت‌هاست. ما هيچ‌وقت به دنبال ضدفوتبال نبوده و نيستيم و فقط زيبايي‌هاي فوتبال را مي‌بينيم. تماشاچياني كه جمعه به ورزشگاه مي‌آيند بازي‌هاي تيم خودشان را ديده‌اند اما اميدوارم از بازي تيم ما هم لذت ببرند.

وي با اشاره به انگيزه بالاي تيم‌هاي دسته‌ يك در مصاف با تيم‌هاي ليگ برتري، ادامه داد: بحث انگيزه‌ها در فوتبال مهم است و هميشه تيم‌هاي ليگ دسته يك انگيزه زيادي براي مصاف با ليگ‌ برتري‌ها داشته‌اند چرا كه چيزي براي از دست دادن نداشته و كسب هر نتيجه را پيروزي مي‌دانند. شكست چيزي از ارزش‌هاي اين ‌تيم‌ها كم نمي‌كند و در عوض كسب پيروزي، برايشان موفقيت دو چندان است. از اين رو مي‌بينيد كه در مرحله يك‌هشتم نهايي چندين تيم ليگ دسته يكي حضور دارند.

سرمربي فولاد نطنز با توجه به اينكه تيمش در مسابقه گذشته گل‌هاي زيادي زده و در عوض آمار گل خورده بالايي هم دارد، درباره خط دفاع فولاد گفت: اگر تيم ما پنج گل مي‌زند و در عوض سه يا چهار گل مي‌خورد، نمي‌توانيم خط دفاع را مقصر بدانيم. مدافعان دو وظيفه دارند كه يكي دفاع كردن مقابل حملات حريف و ديگري راه‌اندازي حملات تيمي. قطعا هر تيم هجومي، مدافعان خوبي هم دارد. فولاد از آن تيم‌هايي نيست كه بسته بازي كند و براي گرفتن نتيجه در محوطه جريمه‌اش جمع شود و به اتفاقات هم دل‌خوش كند. ما با علم به اينكه ممكن است از حريف گل دريافت كنيم و البته چاره‌انديشي‌هايي هم برايش داريم، به فكر بازي خوب، روان و در نهايت گلزني هستيم.

همچنین ببینید

چرخابي: از این هفته بازیهای ما در ورزشگاه نطنز برگزار می شود

تيم فوتبال فولاد نطنز روز جمعه مقابل ملوان بندر انزلي باخت تا از حضور در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *