چرخابي: از این هفته بازیهای ما در ورزشگاه نطنز برگزار می شود

تيم فوتبال فولاد نطنز روز جمعه مقابل ملوان بندر انزلي باخت تا از حضور در مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي باز بماند؛ باخت تيم اصفهاني باعث شد كه سرمربي اين تيم جام حذفي را به عنوان بازي‌هاي تداركاتي براي تيمش قمداد کند.

حسين چرخابي، در مورد بازي روز جمعه مقابل ملوان گفت:‌ شرايط ما در اين مسابقات بسيار سخت بود و از ابتدا گفته بودم كه مسابقات جام حذفي را به عنوان بازي‌هاي تداركاتي نگاه مي‌كنيم، بنابراين نتوانستيم تمركز لازم را بر روي اين مسابقات بگذاريم ضمن آنکه در چند هفته گذشته با شرايط سختي مواجه بوديم.

وي با بيان اينكه نبود بازيكنان ملي‌پوش و كمبود بازيكن، بر نحوه كار ما تاثير مي‌گذارد، تصريح كرد:‌ تيم ما تازه تشكيل شده و بازيكنان اميد و جوانان ندارد، ضمن اينكه در ليست ما چند جاي خالي نيز وجود دارد و به دليل مصدوميت، فشار بسياري بر روي تيم وارد مي‌شود.

سرمربي فولاد نطنز در مورد تيم ملوان بيان داشت:‌ پيش از اين مسابقه فيلم بازي‌هاي اين تيم با استيل آذين و شهرداري تبريز را ديده بودم و مي‌دانستم شاگردان پورغلامي بازي خوبي از خود به نمايش مي‌گذارند اما به نظر من ملوان روز جمعه بهترين بازي خود در هفته‌هاي گذشته را مقابل ما انجام داد و باعث حذف‌مان از جام حذفي شدند.

وي با اشاره به داوري اين بازي بيان داشت: قبلا هم گفته‌ام كه داوران نبايد در قضاوت خود به سوابق تيم‌ها نگاه كنند؛ در بازي روز جمعه اگرچه داوري اشتباهاتي داشت اما به دليل اشتباهات داوري نباختيم و اين اشتباهات در باخت ما نقشي نداشت.

چرخابي در مورد بازي اين هفته تيمش مقابل اتكا گلستان گفت: اتكا تيم خوبي است و تنها به دنبال بازي فوتبال است؛ در فصل جاري ليگ دسته اول اختلاف سطح بين تيم‌هاي مختلف اندك است و اين مسئله كار ما را سخت مي‌كند.

وي اضافه كرد:‌ اگرچه بيش از دو و نيم سال است كه در ورزشگاه صفایيه مباركه نباخته‌ايم اما از اين هفته بازي‌هاي فولاد نطنز در ورزشگاه نطنز برگزار مي‌شود و هواداران فولاد نطنز مي‌توانند با حضور در اين ورزشگاه، بازي را از نزديك تماشا كنند بنابراين اميدوارم شهر نطنز براي ما خوش يمن باشد.

همچنین ببینید

گزارش تصویری مراسم ۲۸ صفر در شاهزاده سلطان حسین(ع)

مراسم عزاداری سالروز رحلت جانسوز پیامبراکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در روز ۲۸ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *