چرخابی کارش درست است، فقط همین!

90 درصد تیم بومی هستند
هادی جعفری: چرخابی کارش درست است، فقط همین!
خبرگزاری ایمنا: گل دقیقه نود هادی جعفری مقابل تیم استقلال اهواز حسن ختامی بود بر جشنواره گلی که در دیدار تیمهای فولاد نطنز و استقلال اهواز به پا شد و 8 گل از خط دروازه ها عبور کرد.
هادی جعفری بازیکنی که بازی در تیم چرخابی را به نیمکت نشینی در سپاهان ترجیح می دهد از این دیدار و شرایط تیم فولاد نطنز می گوید: بازی فوق العاده جذابی بود. وقتی 8 گل در یک دیدار فوتبال به نمایش گذاشته شود به حتم آن مسابقه جذاب خواهد بود.
ما ابتدا 2 گل به ثمر رساندیم ولی در ابتدای نیمه دوم 3 گل دریافت کردیم و در ادامه دوباره 2 گل زدیم تا حساب کار 4 بر 3 شود، در دقیقه 90 هم من گل پنجم تیمم را زدم.
هادی جعفری راجع به کار کردن با حسین چرخابی در تیم فولاد نطنز نیز می گوید: حسین آقا کارش درست، فقط همین! من از کار کردن با ایشان لذت می برم ضمن اینکه به هر حال بازی کردن را به نیمکت نشینی در سپاهان واقعاً ترجیح می دهم.
جعفری در ارتباط با دیدار بعدی تیمش در جام حذفی می گوید: ما هفته آینده باید به مصاف نفت تهران برویم و دیدار با این تیم لیگ برتری سختی خاص خود را دارد. البته با داشتن یک تیم بومی و یک دست گذشتن از سد تیم نفت تهران هم نباید کار غیرممکنی باشد.
هادی جعفری در ارتباط با پیوستنش به تیم فولاد نطنز، تغییر مبلغ قراردادش و شرایط بدنی تیم جدیدش نیز گفت: من بسیار خوشحالم که به تیمی آمدم که از من بازی گرفته می شود، مبلغ قرارداد من هم تغییر خاصی نداشته است و راجع به شرایط بدنی تیم هم باید بگویم خوشبختانه روز به روز به آمادگی نهایی نزدیک شده و آماده حضور در رقابتهای دسته اول می شویم.

همچنین ببینید

چرخابي: از این هفته بازیهای ما در ورزشگاه نطنز برگزار می شود

تيم فوتبال فولاد نطنز روز جمعه مقابل ملوان بندر انزلي باخت تا از حضور در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *