چرخابی: فولاد نطنز گفتنی های زیادی خواهد داشت

سرمربی تیم فوتبال فولاد نطنز اصفهان گفت: در آینده نزدیک از تیم فوتبال فولاد نطنز بیشتر خواهید شنید چرا که اکثریت بازیکنان تیم ما اصفهانی هستند و شایستگی های زیادی دارند تا در سطح اول فوتبال ایران موفق ظاهر شوند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش اصفهان، حسین چرخابی افزود: فولاد نطنز در رقابتهای جام حذفی کشور تیمهای مس سرچشمه ، استقلال اهواز و نفت تهران را از گردونه مسابقات خارج کرده که این مهم نشان دهنده ارزش بالای بازیکنان تیم ما است.

وی ادامه داد: فولاد نطنز علاوه برنمایش خوب از فوتبال توانسته نتایج خوبی هم کسب کند اما این پایان کار ما نیست و مطمئن باشید از فولاد نطنز در لیگ دسته اول کشور و جام حذفی بیشتر خواهید شنید چرا که به پتانسیل تیم خود اطمینان دارم و هدفمان این است که هر روز بهتر از دیروز بازی کنیم و به این مهم دست پیدا خواهیم یافت.

وی خاطر نشان ساخت:فولاد نطنز در لیگ دسته اول کشور کار بسیار سختی را پبش رو دارد اما قصد داریم همچون سه سال پیش که همراه با سپاهان لیگ برتری شدیم و البته امتیاز تیم فروخته شد مجددا یک تیم اصفهانی دیگر را لیگ برتری کنیم. چرخابی در بخش پایانی صحبتهایش گفت: فولاد نطنز به قطب جدید ورزش کشور تبدیل خواهد شد و این مهم به سود ورزش کشور خواهد بود چرا که هر چه تعداد باشگاههای خصوصی افزایش یابند رقابتها مهیج تر و در آینده با کیفیت تر دنبال خواهد شد.

در ضمن حسين چرخابي پس از بازی با نفت تهران در گفت و با خبرنگار باشگاه خبري فارس اظهار داشت: امروز هر 2 تيم بازي بسيار زيبا، پر گل و جذابي را به نمايش گذاشتند، اما در اين ديدار تماشاگران كمي به ورزشگاه آماده بودند.
وي ادامه داد: افرادي كه فوتبال دوست هستند و به ورزشگاه صفاييه نيامدند، بايد از اين موضوع كه بازي قشنگي برگزار شد، خيلي پشيمان باشند.

همچنین ببینید

چرخابي: از این هفته بازیهای ما در ورزشگاه نطنز برگزار می شود

تيم فوتبال فولاد نطنز روز جمعه مقابل ملوان بندر انزلي باخت تا از حضور در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *