چرخابی: فولاد نطنز سال سختی در پیش دارد

حسين چرخابي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به سرمايه‌گذاري باشگاه‌هاي خصوصي در فوتبال طي سال‌هاي گذشته اظهار داشت: پس از باشگاه‌هاي استيل‌آذين و استقلال اهواز كه سرمايه‌گذاري مناسبي در بخش ورزش انجام داده‌اند، قطب ديگري در فوتبال كشور به نام فولاد نطنز مطرح شد.
وي با بيان اينكه مسئولان مجتمع صنعتي فولاد نطنز پس از توافق با مسئولان سپاهان، مسئوليت اين تيم را بر عهده گرفتند، تصريح كرد: فولاد نطنز در قدم نخست خود ساخت استاديوم 20 هزار نفري را در دستور كار خود قرار داده و فعاليت‌هاي زيربنايي آن انجام شده تا استاديوم دو سال ديگر مورد بهره‌برداري قرار گيرد.
سرمربي تيم فوتبال فولاد نطنز اصفهان با اشاره به تلاش‌هاي مسئولان كارخانه فولاد نطنز براي پيشرفت ورزش كشور بيان داشت: احداث يك استاديوم از سوي مسئولان اين مجتمع صنعتي نشانه سرمايه‌گذاري مناسب آنها براي ورزش و آينده‌نگري مسئولان آن است.
وي در مورد تمرينات اين تيم دسته‌ اولي خاطرنشان كرد: تمرينات ما در منطقه جروكان برگزار مي‌شود و براي تبديل شدن به قطب سوم فوتبال استان بدون تعصبات شهري از هيچ تلاشي فروگذار نمي‌كنيم.
چرخابي به لزوم توجه مسئولان كشور به بخش خصوصي اشاره كرد و گفت: مسئولان بايد بخش خصوصي را جدي بگيرند و به تيم‌هايي مانند فولاد نطنز اصفهان و استقلال اهواز توجه نشان دهند.
وي با بيان اينكه برنامه‌ريزي و استراتژي كوتاه‌مدت و بلندمدت در دستور كار تيم فوتبال فولاد نطنز قرار گرفته است، ادامه داد: برنامه‌هاي كوتاه ‌مدت تيم پيش از آغاز مسابقات ليگ دسته ‌يك و برنامه‌هاي طولاني مدت با آغاز اين مسابقات اجرا مي‌شود و بازيكنان تيم در حال حاضر در وضعيت مناسبي به سر مي‌برند.
سرمربي تيم فوتبال فولاد نطنز اصفهان با اشاره به دشوار بودن مسابقات ليگ دسته ‌يك فوتبال كشور در فصل جاري تصريح كرد: همه تيم‌هاي دسته‌ يكي براي صعود به ليگ برتر قدم به اين مسابقات مي‌گذارند و تيم ما به جز اين هدف در صدد ارائه فوتبال خوب و تماشاگرپسند است.
وي با اشاره به تيم‌هاي قدرتمند حاضر در مسابقات ليگ دسته‌ يك اضافه كرد: در فصل جاري علاوه بر تيم‌هاي قدرتمندي مانند مقاومت، استقلال اهواز و ابومسلم تيم‌هايي كه از ليگ برتر سقوط كرده‌اند، از انگيزه بسياري براي صعود برخوردارند و كار را براي ما سخت مي‌كنند.

همچنین ببینید

چرخابي: از این هفته بازیهای ما در ورزشگاه نطنز برگزار می شود

تيم فوتبال فولاد نطنز روز جمعه مقابل ملوان بندر انزلي باخت تا از حضور در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *