بازدید دبیر اجرایی طرح اوقات فراغت نطنز از پایگاه تابستانی روستای نسران

مجتبی حاجی جمالی دبیر اجرایی طرح اوقات فراغت شهرستان نطنز پانزدهم تیرماه از فعالیت پایگاه اوقات فراغت روستای نسران بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، مجتبی حاجی جمالی دبیر اجرایی طرح اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نطنز به همراه حجت الاسلام شاکری از مربیان اوقات فراغت دفتر تبلیغات از فعالیت پایگاه تابستانی نسران بازدید نمودند.

در این بازدید مربی پایگاه تابستانی خواهران نسران ضمن ارائه گزارشی از محتوای تدریس در این کلاس اظهار داشت: با توجه به برگزاری کلاس بوستان معرفت از سوی اداره تبلیغات اسلامی نطنز توسط حجت الاسلام محمدی در این روستا و در پی درخواست نوجوانان و جوانان خواهر، جهت برگزاری کلاس آموزش مسائل دینی مقرر گردید اینجانب تدریس کلاس را تحت نظر ایشان بر عهده بگیرم و تا پایان طرح اوقات فراغت این کلاس به صورت مستمر برگزار گردد.

در این بازدید دبیر اجرایی طرح اوقات فراغت نطنز ضمن تشکر از اقدام مناسب حجت الاسلام محمدی در برگزاری این کلاس توسط همسر مبلغه شان، آمادگی این اداره را جهت حضور کارشناسان و مشاوران در حوزه جوان و آسیب های اجتماعی در مقطع سنی ۱۵ تا ۲۵ اعلام نمود.

در پایان این بازدید حجت الاسلام شاکری پس از برگزاری مسابقه شفاهی به برندگان جوایزی به رسم یادبود اهداء نمود.

138904224121

همچنین ببینید

بازدید دکتر صفاری نطنزی نماینده منتخب از نسران و اسپیدان

دکتر صفاری نماینده منتخب شهرستان نطنز از روستاهای نسران و اسپیدان بازدید نموده و با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *